Back to Top

FAQ

FAQ (częste pytania)

Czy jest to sklep prowadzony wyłącznie w Internecie ?

Sklep Fotokoszyk założony został przez firmę Foto-Press, która istnieje od 1990 roku, od 2007 roku prowadzimy sklep FotoKoszyk.pl.

Zapraszamy na ul. Chałuonika 14 w Krakowie (
zobacz plan dojazdu) - tu od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00–17.00 możecie Państwo osobiście obejrzeć i kupić album.

Czy kupione produkty można zwrócić ?

Oczywiście,
szczegówe informacje dotyczące zwrotów można znaleźć tu: reklamacje i zwroty.

Czy do cen towarów prezentowanych w sklepie doliczane są dodatkowe koszty?

Nie, wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto. Oznacza to, że za kupiony produkt zapłacicie Państwo dokładnie taką kwotę, jaka widnieje przy produkcie.
W koszyku zostanie jedynie doliczony koszt dostawy. 

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak, opcja zapłacenia za towar przy odbiorze jest możliwa.

Ile zapłacę za wysyłkę?

Koszt wysyłki uzależniony jest od sposobu dostawy, jaki Państwo wybiorą, oraz od wagi produktów. Opłata za dostawę uzależniona jest tylko od cennika Poczty Polskiej lub Kuriera  (zobacz koszt dostawy). Najtańsza wysyłka kosztuje 10,90 zł.

Jak długo będę czekać na album?


Wysyłka zamówionych towarów następuje zazwyczaj w ciągu 24 godzin roboczych od zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zamówienia, przy czym zamówienia z piątku, soboty i niedzieli wysyłamy w poniedziałek (przy pobraniu) lub po zaksięgowaniu wpłaty.
 
Czy mogę gdzieś obejrzeć prezentowane produkty „na żywo”?

Tak. Zapraszamy na ul. Chałupnika 14 w Krakowie (
zobacz plan dojazdu) – tu od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00–17.00 możecie Państwo osobiście obejrzeć i kupić album.

Obok albumu, który chcę kupić, nie ma napisu: do koszyka. Dlaczego?


Albumy, obok których widoczny jest napis: "do koszyka" i umieszczona jest informacja dostępność: „jest” znajdują się w magazynie, co oznacza, że wysyłane są w ciągu 24 godzin roboczych ponieważ są w naszym magazynie. Jeżeli albumu nie można dodać do koszyka to prosimy o kontakt - udzielimy informacji dotyczącej możliwości sprowadzenia albumu do sklepu. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż tydzień, tak więc, jeżeli zależy Państwu na konkretnym albumie, prosimy o kontakt i dodanie powiadomienia o dotępności produktu.

A co z darmową wysyłką?

W sklepie są produkty, które po dodaniu do koszyka powodują, że całe zamówienie wysyłamy za darmo. Produkty te można znaleźć tu: darmowa dostawa.

Gdzie w nowym sklepie mogę wpisać nr NIPu?

Jeśli jesteś nowym klientem to taka opcja pojawi się przy realizacji zamówienia lub podczas rejestracji.
Jeśli masz założone konto to nr NIPu możesz wpisać logując sie do Panelu Klienta i przechodząc do Dane Konta:

Złożyłem przed chwilą zamówienie, ale chciałbym jeszcze coś domówić - czy mogę uniknąć drugich kosztów wysyłki?

Jeśli pierwsze zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane to jest to możliwe - wystarczy wybrać odbiór osobisty a w uwagach do zamówienia wpisać prośbę o połączenie zamówień. Jeśli nie jesteś pewien czy jest to możliwe to skontaktuj się z nami pod nr: 12 680 55 90.